Hvordan leverer vi?
Alle spisesteder og chauffører, der har arbejdet med levering, har oplevet mad der bliver ødelagt under transport. Hos CDT ønsker vi at ændre det. Vi mener, at 95 % af alle kundeklager kan elimineres ved at ændre den måde, vi transporterer på.
Kold mad!
Kold mad er med afstand den største kilde til klager fra kunderne og derfor også den største frustration for spisestederne. Kold mad skyldes to ting. Manglende varmeisolering og ventetid.
Luft omkring maden køler. Derfor har vi produceret vores egne mindre tasker som maden kommer i inde på spisestedet. De kan både tage poser vertikalt og pizza horisontalt.


Udfordringen med ventetid er at desto mere travlt der er, desto koldere bliver maden. Når chaufførerne kører flere ordre af gangen og venter 10 min på en pizza mens de har varm mad i tasken, så får man utilfredse kunder.
Derfor skal spisestederne selv vælge deres leveringstidspunkt og gøre hvad de kan for at overholde det.
Egenproducerede kasser
Alt for mange kundeklager skyldes væltede måltider. Af den grund skal tasken ikke længere bæres på ryggen af chaufføren.
For at kunne levere et kvalitetsprodukt har vi til formålet bygget vores egne transportkasser i stærke kvalitetsmaterialer på eget værksted. Hermed sikre vi at alle ordre transporteres vandret.



Sikring og hygiejne
For at undgå at maden vælter, har vi desuden tilføjet et sikkerhedsbælte til at sikre poserne. Endvidere placeres alle drikkevarer i en dedikeret bærbar drikkevareholder, som ikke kan vælte. Endelig har vi tilføjet hygiejnepakker på hver hylde, som nemt tages ud og rengøres.
