Sådan gør CDT

Vi oplever, at kæden er knækket i relationen mellem platformene, chaufførerne og spisestederne, hvilket har resulteret i, at man oplever følgende problemer?

  1. Manglende eksponering af egen webshop over for forbrugeren
  2. Maden bliver kold
  3. Det er ressourcetungt at ligge øverst på Google og på platformene.
  4. Spisestederne kan ikke sætte leveringstidspunktet frit.
  5. Platformene er for dyre.
  6. Der er ikke chauffører nok, når vejret er dårligt, og spisestederne har travlt.
  7. Måltidet tager skade fysisk eller visuelt.
  8. Kunder klager uberettiget over kold mad.
  9. Chauffører kan hverken engelsk eller dansk.
  10. Platformene behandler spisesteder forskelligt, så nogle får fordele frem for andre.
  11. Ulækre snavsede tasker.
  12. Maden bliver stjålet.

Hvorfor kan Copenhagen Delivery Team gøre det bedre?

Fordi vi tager de problemer på os, som platformene skubber væk. 

Platformene er blevet så store, at chaufførerne er afkoblede i forhold til resten af organisationen.

Dette medføre forringelser i kvaliteten af leveringen. Men i stedet for at løse problemerne, bruger man store ressourcer på supportere og give kompensationer til utilfredse kunder.

Og den regning betaler spisestederne for!

Hos CDT fokuserer vi på tre ting, som hænger sammen. 

  1. Ansættelsesforhold – Vi ansætter chauffører under ordnede forhold og har dagligt tæt kontakt med dem.
  2. Kvalitet i levering – Vi mener ikke, at de tasker og de transportmidler, der anvendes af de store platforme, er egnede til transport af fødevare. Derfor har vi bygget vores egne transportkasser.
  3. Krav til spisestedet – Vi tilbyder spisestedet, at de selv skal angive afhentningstidspunkt, Til gengæld skal de overholde det!

Læs mere her om….